Aktualizujem zobrazený obsah |
Ktorý tovar máte na sklade?
Na každej tovarovej karte sa
zobrazuje informácia o počte kusov na sklade.
Kedy mi bude objednaný tovar doručený?
Ako náhle obdržíme
Vašu objednávku, Váš tovar bude expedovaný v ten istý deň, najneskôr do 24
hodín. Po expedovaní balíka Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní zásielky.
Ak do 3 dní od informačného e-mailu neobdržíte tovar, prosím kontaktujte
nás.
Nedarí sa mi objednať cez internet on-line. Čo mám
robiť?
Kontaktujte nás prosím na emailovej adrese
objedná[email protected]
Aký je rozdiel medzi platbou "vopred na účet" a
"dobierkou"?
- Dobierka - tovar si objednáte a zaplatíte ho až pri
preberaní balíka.
- Vopred na účet - tovar si objednáte a my Vám najprv
zašleme naše číslo účtu a variabilný symbol. Tovar najskôr zaplatíte prevodom na
náš účet a my po prijatí platby zasielame balík k Vám a informujeme Vás o jeho
odoslaní.
Máte aj predajňu kde by som si mohol vybrať z ponúkaného tovaru
osobne?
Nie, nemáme kamenný obchod.
Je možné objednať si tovar aj zo zahraničia?
Áno, je
možné objednať tovar aj zo zahraničia. Pred samotným nákupom je však potrebné
dohodnúť sa na poštovnom a spôsobe úhrady. Pred samotným nákupom nás prosím kontaktujte.